לוגו תוכנת גיוס עובדים Civi

מחשבון החזר השקעה על מערכת גיוס

לוגו תוכנת גיוס עובדים Civi
מחשבון החזר השקעה על מערכת גיוס

אם הגעת לעמוד הזה, בטח מעניין אותך לדעת האם משתלם להכניס מערכת גיוס לחברה שלך.

 

אז האם מערכת גיוס עולה כסף לחברה? או שהיא דווקא חוסכת כסף לחברה או אפילו מגדילה את ההכנסות שלה?

 

אם חשוב לך לראות את התוצאה במספרים ולא רק מילים, זו ההזדמנות שלך! הכנו מחשבון פשוט שיודע לחשב בדיוק כמה כסף באפשרותך לחסוך בזכות השימוש במערכת וגם בכמה יגדלו רווחי החברה בזכותה.

 

כיצד המחשבון פועל? פשוט מאוד. עליך לבחור אחת מהאופציות: חישוב רווח פוטנציאלי בזכות הגדלת ההכנסות או חישוב חיסכון בשעות עבודת המגייסים בחברה, ולאחר מכן להזין את הנתונים המתאימים לחברה שלך.

Document

יש לבחור מסלול השקעה

אני רוצה לחסוך בשעות עבודה ובכסף

אני רוצה לגייס יותר ולהרוויח יותר

הנוסחאות של המחשבון מבוססות על הניסיון הרב שצברנו בעבודה מול הארגונים השונים ושורה ארוכה של חברות השמה. אחרי מספר שנים של הפעלה מוצלחת של מערכת, אנו יודעים לומר כי המערכת חוסכת בממוצע כ-550 שעות עבודה שנתיות למגייס, על כל החסכון המשתמע מכך. מהסכום שמתקבל מורידים את עלות המערכת כמובן. כמה זה בדיוק יוצא בשקלים עבור החברה שלך? אפשר להכנס לבדיקת חיסכון במחשבון ולראות בעצמך!

 

ולאן ניתן להפנות את השעות שנחסכו? לנושאים חשובים נוספים או אפילו להגדלת הגיוסים כמובן! הניסיון שלנו אומר שמעבר לעבודה עם מערכת גיוס Сivi מגדיל את מספר הגיוסים בחברה בכ-30%. גם כאן אנחנו מנכים כמובן את עלות המערכת. רוצים להבין מה זה בדיוק אומר מבחינת רווחיות החברה? מוזמנים להיכנס לחישוב הרווחיות!

 

המחשבון מראה שיש לך פוטנציאל לחסוך שעות או לגייס יותר? זה הזמן להתחיל בצעד הראשון: להשאיר פרטים ולתאם הדגמה על מערכת הגיוס Civi – מערכת ידידותית שעובדת בשבילך! אנחנו מזמין אותך לראות בפעולה מערכת שקל לעבוד איתה, קל להטמיע אותה, קל לחסוך איתה, קל להרוויח איתה. מחכים לך!

מערכת גיוס שעובדת בשבילך!
השאירו פרטים להדגמת מערכת Civi
מערכת גיוס שעובדת בשבילך!
השאירו פרטים להדגמת מערכת Civi:

אהבתם? שתפו

מערכת גיוס עובדים בקליק!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מאמרים נוספים

קודם
הבא

תיאום הדגמה חינם

אם הגעת לכאן, כנראה שמעניין אותך להתקדם לדור הבא של מערכות גיוס עובדים. צוות מערכת גיוס עובדים Civi ישמח מאוד להכיר אותך ולהתאים עבורך פתרון מושלם.
ניתן להשאיר פרטים כאן:
מערכת גיוס עובדים Civi יצירת קשר